Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 2 mars 2012 18:53

Justin Bieber:

Jag älskar dig mest av allt i världen!

När jag är ledsen, mår dåligt eller något annat så är det du som gör mig glad igen.

Önskar att du visste att jag fanns :(.

När och om du kommer till Sverige så kommer jag va där, jag kommer skrika!, jag kommer göra allt för att få min dröm att bli sann.

Du gör allt för att få oss Beliebers att le och du får mig alltid att le.

Om du gråter, gråter jag

om du ler, ler jag, o.s.v

Jag har gillat dig sen den 5 mars 2010 och jag är forfarande en Belieber & jag kommer INTE lämna dig.

Allt du gör, sjunger och säger är bara så underbart.

Jag älskar dig inte bara för att du är känd, jag älskar dig också för den du är.

Vissa gillar dig för att du är snygg, sjunger bra och sånt och såklart är det sant men du är så mycket mer.

Du är den underbaraste, bäste, finaste, snyggaste, sexigaste, hetaste, roligaste o.s.v killen jag vet.

Du lyser upp hela min värld och gör mina dagar till de bästa varje dag!

Tack för allt du gör Justin.

Älskar dig min älskling    // Mrs. Bieber   

 

 OMG, död *_* ♥ 

Av Emma - 2 mars 2012 16:13

Jaa, det är fredag   

Melodifestivalen imon!

Grattis i efterskott Justin Bieber ♥

Om 24 dagar så kommer Justins 1:a singel ut från hans nya album!, längtar!

Igår var det typ den BÄSTA DAGEN eller ja kanske (:

Men jävla idiot, fan vad jag hatar dig -.-

Du kan inte bara göra hur som helst -.-

Är sjukt ledsen på grund av dig!

När jag försöker prata med dig så skiter du bara i mig!   

Av Emma - 1 mars 2012 19:48

OMG, fick just reda på en sak!
Justin Bieber släpper sin 1:a singel från sitt nya album Believe den 26 mars!

Men bajs, det är 25 dagar dit!   

Men jag längtar så OTROLIGT mycket till både albumet och singlen!

Och snart borde datumen på hans nya turné Believe tour komma ut!   


Bye, Bye // Mrs. Bieber ♥


     

Av Emma - 1 mars 2012 16:26

Grattis på födelsedagen världens finaste och underbaraste Justin! ♥
Jag älskar dig mest av allt ♥
Hoppas du får en bra födelsedag babe ♥
Kan inte fatta att du redan är 18 år, du växer upp för fort ♥, men du kommer alltid att vara kidrauhl ♥

Grattis igen min älskade Kidrauhl! ♥

Igår var du 17, idag är du 18.


Min Happy Birthday Justin Bieber video:


Ovido - Quiz & Flashcards