Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 23 juli 2012 20:30

Hej alla!

Idag så har jag namnsdag :D.

TAGGA LISEBERG PÅ ONSDAG TE TORSDAG :DDD <3.
OMB Justin vann 4 priser igår/natt på TCA! stoooooooolt <3333333333333

Aja tack för mig <3

Av Emma - 15 juli 2012 20:39

Hej alla!

Jag vill först tacka alla som kommenterar och kollar min blogg :').

OMG! Far East Movement följer mig på twitter och besvarade min tweet :')))).

Justin Bieber I LOVE U! <3

 får bli en söt bild på älsklingen <3

XOXO!     

Av Emma - 6 juli 2012 19:44

Hej!
Idag så släpptes Justin Bieber konsert biljetter till Danmark & Stockholm

Gud vad ledsen jag blev :(, Först fick jag ingen biljett, jag var helt förkrossad!

Sen hände det ett mirakel:

vi hittade en sida där man kunde köpa biljetter!, så nu har jag köpt/bokat 2 st :')
LYCKLIG TJEJ HÄR! <3, ska se Justin Bieber live i Köpenhamn den 20 april 2013!

Aaaaaaaahhhhh OMB!!!
Tack, tack, tack x 3000 mamma & pappa!!
Ni är världens bästa familj!
Ni har gjort mig till den lyckligaste tjejen i världen!!
Ni fattar inte hur mycket detta betyder för mig!
Jag älskar er så otroligt mycket!
Tack igen bästa familjen! ♥
20 april 2013, jag längtar redan ♥

Min video:

 Lycklig <33

 Kan inte fatta att jag ska se honom live :') <3

Av Emma - 3 juli 2012 19:34

Hej alla!

Hur mår ni?
Jag mår bra iallafall.

OMB, Justin kommer ÄNTLIGEN till Sverige! han ska spela i globen den 22 april 2013.

Men jag kan inte se honom där, men jag kanske ska få se honom i Köpenhamn, det gäller bara att få tag i biljetter dit. Dör av lycka!

 

Ovido - Quiz & Flashcards