Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under april 2013

Av Emma - 21 april 2013 14:30

Okej kan vi diskutera att jag såg Justin igår i Köpenhamn?! Det var den bästa dagen i mitt liv, jag fick uppleva så mycket igår, jag stod och väntade på Justin utanför arenan. Jag såg faktiskt bilarna och turnébussen!! det var så sjukt, men ingen Justin syntes till (det var synd men förstårligt) Att jag andades i samma arena som min största idol var något jag aldrig trodde skulle hända, detta var en dag jag hade väntat på i så många år, min dröm sen 2010. Han var helt fantastisk och jag älskade allt som hade med denna dag att göra inklusive konserten, jag kan inte ens beskriva hur magiskt detta var. Jag skrek, grät och sjöng med till alla låtar. Man insåg verkligen att han inte var bara någon person som man sett på bild utan han var verklig och han stod där flera meter ifrån mig, att jag skulle få se honom trodde jag aldrig skulle ske men att jag idag kan säga att jag har upplevt Justins konsert känns bara wow! Att jag fick se killen som betyder allt för mig, var det sjukaste någonsin. Tack för allt Justin, du är verkligen helt magisk!! Y


Bilder:


 

Av Emma - 20 april 2013 07:00

 

IDAG!!! IDAG ÄR DAGEN JAG SKA SE JUSTIN!!!



DET KÄNNS SOM OM JAG DRÖMMER, JAG KAN INTE TRO ATT DET HÄNDER!!
DET ÄR SÅ OVERKLIGT ATT JAG SER KILLEN SOM JAG HAR ÄLSKAT I 3 ÅR IDAG.
ENDA SEN JAG FICK MIN BILJETT SÅ HAR JAG HAFT SVÅRT ATT FATTA ATT JAG SKA SE MIN ALLRA STÖRSTA IDOL MED MINA EGNA ÖGON. KAN INTE ENS BESKRIVA MIN LYCKA, JAG ÄR SÅ ENORMT TAGGAD!!

  

Av Emma - 19 april 2013 21:01


IMORGON SKA JAG SE JUSTIN BIEBER!!! DET KÄNNS SÅ OVERKLIGT, HAR VERKLIGEN INTE INSETT ATT IMORGON ÄR DAGEN DET SKER, WOW!!

Ovido - Quiz & Flashcards