Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 31 mars 2012 17:10

Hej.

Älskar fortfarande konserten från igår.

Jepp då blir de kalas idag.

Har min älsklingsparfym på mig- Justin Bieber Someday.

Justin Bieber <3

Längtar till boyfriend musikvideon kommer ut.

Bye!

Av Emma - 30 mars 2012 22:33

Hejhej.

fredag idag.

Idag så har jag varit på en Eric Saade konsert.

och den var riktigt grym!

Hade en bra plats också.

Men jag älskar Justin Bieber mest ändå.

 Grymma Eric Saade ♥

Av Emma - 29 mars 2012 23:01

Torsdag idag, skönt att man har studiedag imorgon.

Så mitt påsklov börjar redan imorgon då, vi börjar igen den 10 april.

Och imorgon ska jag se Eric Saade!!

Bye!

Av Emma - 28 mars 2012 21:26

Onsdag idag då.

Jag & min familj har varit ute och shoppat, jag köpte tröja & byxa och såklart en Justin Bieber handduk.

Min idrotts vikarie var helt cp idag ! stör mig sjukt mycket på henne -_-'

Torsdag imorgon & sista dagen vi går i skolan denna veckan sen har vi lov ända till den 9 april.

På fredag så ska jag se Eric Saade.

Puss ;*

Av Emma - 27 mars 2012 20:42

HI!

Japp, då är det tisdag idag.

Har varit och dansat idag också.

Skönt att vi har hel studiedag på fredag :D

3 dagar kvar till Eric Saade.

Boyfriend är såååååå jävla bra!!!

  kärlek  

Av Emma - 26 mars 2012 20:59

Måndag =)

Kunde knappt sova inatt, på grund av att jag var så spänd till idag.

Men iaf, 4 dagar kvar tills jag ska se Eric Saade, längtar så.

Gud va jag älskar Boyfriend.

Idag så kom Justin Bieber nya singel Boyfriend ut på ITUNES! så bäst.

Jag är cool för:

Jag har" Live My Life" som ringsignal och sen har jag har laddat ner "Boyfriend",

bättre kan det inte fan bli ♥


Av Emma - 25 mars 2012 21:17

Söndag idag! :)

jag har slappat hela dagen.

5 dagar kvar till Eric Saade.

Fick reda på en sak: En Belieber (kille) har tagit självmord på grund av att han blev mobbad för att han gillade Justin Bieber, så är det detta ni haterz vill ha de? vill ni se folk lida ? ;s

R.I.P broder, vi beliebers älskar dig, vila i frid lilla Martin ♥.

1 dag kvar, imon gäller de ♥

Ciao   


Av Emma - 24 mars 2012 20:21

Lördag, slappdag!

Du läste rubiken va?, och ja har varit glad i 3 dar sen torsdags! Ska va glad ett tag till.

Det är bara jag och storebror som är hemma idag för mamma och pappa är i Leksand.

2 dagar kvar, nä gud kan inte vänta längre!

Idag fyller Justin Biebers musikvideo- "Never Let You Go" 2 år, Happy #2YearsOfNeverLetYouGo.

några klipp från Justins nya singel som kommer ut på Måndag- och det är de bästa 72 sekunderna i mitt liv ♥





Bye!!// Emma ♥

Ovido - Quiz & Flashcards