Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under augusti 2021

Av Emma - 28 augusti 2021 20:03

Lördag idag så det är mest en slappdag, jag ska åka till Cypern snart och nästa vecka så ska jag till Gekås- Ullared, vilket man inte har besökt på ett par år nu! Och äntligen så har jag börjat se om min favoritserie Supernatural, det är tredje gången nu men det är ju för att den är så bra.


Av Emma - 27 augusti 2021 15:25

Jag fick hem denna bok idag! (jag vet att den är ett par år gammal men visste inte att den fanns förrän ett par dagar sen, men som man säger: bättre sent än aldrig!)

Av Emma - 6 augusti 2021 20:38

Idag så såg jag artisten Dotter live i Helsingborg och hon var jättebra! detta var min första konsert sen 2019 och det kändes så bra att äntligen få uppleva lite livemusik i en arena igen, har verkligen saknat det. Men bilder och videos kommer här nedan.




Av Emma - 2 augusti 2021 20:15

Jag fick hem min nya Justin tröja från H&M idag, den är såå otroligt skön att ha på sig, jag älskar att bära hans merch för de är så bekväma!


Ovido - Quiz & Flashcards