Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under november 2021

Av Emma - 20 november 2021 20:41

Igår så såg jag Zara Larsson live i Göteborg och hon var så otroligt bra! Det var så magiskt!


Här nere får ni se bilder & videos från konserten:


     



 
 
  
 

Av Emma - 19 november 2021 13:23

Nu sitter man på tåget påväg till Göteborg för ikväll blir det Zara Larsson!! Är så taggad att äntligen gå på konsert igen.

Av Emma - 18 november 2021 18:30

Jag ska alltså se min största idol Justin Bieber live 2023?!! Jag ska se honom i Köpenhamn den 18 mars 2023! Jag kan inte tro det, det känns så overkligt. Jag har väntat på att få se honom igen, jag fick så mycket bättre platser denna gången. Jag har aldrig skakat så mycket och varit så nervös inför ett biljettsläpp, jag kunde inte sluta skaka och gråta när jag fick dem. SÅ JÄVLA FANTASTISKT!!


Ovido - Quiz & Flashcards