Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under juni 2021

Av Emma - 25 juni 2021 16:18

Glad midsommar på er! Jag hoppas ni tar hand om varandra och njuter av denna dag, själv så ska jag fira midsommar med min mammas kompis och hennes familj, ska bli kul!

 

GLAD FREDAG!!   

Av Emma - 19 juni 2021 23:59

God kväll alla läsare! Nu ikväll så var jag på bio med min kusin och min bror, vi såg "Sprial: From The Legacy Of Saw" Den var jättebra, jag gillade den verkligen! Nu ska jag se färdigt filmen som jag och mamma har påbörjat.


Av Emma - 16 juni 2021 21:45

Jaa, idag så tog jag min sista dos av covid vaccinet! så nu är jag helt vaccinerad, vilket känns så skönt. Det känns som att jag inte behöver vara lika orolig längre. Vi får hoppas att jag inte kommer få någon biverkning av denna dos.

 

Emma  

Av Emma - 12 juni 2021 23:45

Idag är det en månad kvar tills jag åker till Liseberg, det ska bli så otroligt roligt. Jag har saknat att åka dit. Och nu ikväll så ska jag en film med familjen och så såg jag ubisoft foward där Just Dance presenterade sitt nya spel, vad jag längtar!!

 

Hejdå!   

Av Emma - 9 juni 2021 20:39

Idag så har jag mest dansat till mitt dansspel (Just Dance) jag tycker det är så himla oroligt eftersom jag älskar att dansa och sen har jag även kollat på en av mina favoritserier som heter the originals. Nu ikväll så kanske det blir en film med mamma annars blir det väl datorn och kanske sims, vem vet? Jag har också fått mina två Justin tidningar idag, så glad jag blev omg

 

Emma   

Av Emma - 8 juni 2021 22:52

Idag har det varit en mysig tisdag först i eftermiddag var jag och fika med mamma och nu ikväll så såg jag bio med familjen, vi såg "The Conjuring: The Devil Made Me Do It" den var jättebra precis som de andra i filmserien! Vilken härlig tisdag.


Av Emma - 7 juni 2021 21:54

Det är juni månad och det är också pride månad. Jag stöttar stolt HBTQ-rörelsen, jag tycker att ALLA har rätt att älska vem de vill. Jag köpte 2 pride saker idag, jag tyckte de var så söta att jag inte kunde låta bli att köpa dem. Happy Pride! ni är alla älskade!


Av Emma - 4 juni 2021 16:31

Tog en liten promenad idag och fotade lite påvägen, såhär blev bilderna:


       

Ovido - Quiz & Flashcards