Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 30 april 2012 14:21

Måndag idag!

Och jag är ledig idag också! :)

Jag vill vara med i tv programet "Kvällen Är Din"! för kolla på dessa klippen, det är bara därför jag vill vara med, för tjejer har träffat 3 av min idoler, men denna har jag mest fastnat för:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=mollan_far_traffa_justin_bieber&videoid=1628933 för Justin Bieber är min allra största idol!

och sen denna:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=sara_fick_traffa_idolerna_one_direction&videoid=2181617 och One Direction hanmar på 2:a plats på idol listan

och tillsist denna:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=cassandra_moter_idolerna_jedward&videoid=2184060 

Ciao// Emma   

Av Emma - 29 april 2012 15:04

Tjena!
Då är det söndag idag.
Skönt att man är ledig imorgon och på tisdag :D
Ska ha musikprov på onsdag, seriöst?? -.-'
Har varit glad hela förmiddagen! :D
Justin Bieber va på tvn imorse kvart över 10 så var han på TV 4 morgon, (Nej han var inte i Sverige, men tjejen från programet åkte till London och träffade honom där).

Aja det var allt för mig!
Bye!   





Av Emma - 28 april 2012 20:42

Hej :)
Har varit på marknad idag! sjukt kul, gick med 2 st underbara kompisar ;*

På marknaden så köpte jag bara 4 saker & det var bara Justin Bieber saker :), bild kommer!
Sprang/gick 7 km igår :/
Tryckte också en tröja igår, en Justin Bieber tröja såklart, bild kommer.

Bild på tröjan jag tryckte :)


Bild på sakerna jag köpte på marknaden! sjukt nöjd! ;*


Bye// Emma ;*

Av Emma - 25 april 2012 21:51

Hej där :)
Onsdag idag.

Har gjort läxor nu :/.

Lyssnar på musik just nu, & jag ska snart se film :D

OMG, jag dör *__*. Jag har skrikit, dampat, hoppat och gråtit hela eftermiddagen! Justin älskling, jag kommer! ♥

 

Av Emma - 21 april 2012 23:37

TJENA!

Lördag, Lördag :)

har inte gjort så mycket idag.

JUSTIN SNÄLLA FÖLJ MIG NÅGON GÅNG PÅ TWITTER!!!

Nä men, vad gör alla?

Trala :D

Av Emma - 19 april 2012 16:25

Torsdag idag..

Jävligt kul eller inte...

Ska ha Öppet Hus i skolan snart, ska sälja kakor med några andra från min klass.

Har gjort ett prov igår i SO, klarade det! :D

Hade samtal igår också.... fuck :/, fick reda på att jag inte helt klarade nationella proven i matte :(.

BYE! 


Av Emma - 15 april 2012 16:47

Sorry för att jag inte har bloggat på några dagar!, men de var för att jag inte kände för att blogga.
Hade en rolig fredag i fredags :), jag o tjejerna i min klass hade tjejsnack med vår lärare efter skolan, vi åt kakor, skrattade o drack läsk, sjukt kul hoppas vi har de någon gång igen!, och sen var de ju också Justin dagen! :).
 
Förresten min kusin va här igår o spelade ;).

Och på tisdag så kommer hela "Boyfriend" musikvideon ut av Justin Bieber, läängtar!

Bye!

  Bjuder på en bild :')  

Av Emma - 11 april 2012 20:58

Hejhej!

Onsdag idag :/.

Imorgon så ska jag till lasarettet, men gött att man slutar kvart över 1 iaf :D.

Skulle egentligen sett på cirkus idag men de blev inte de.

Jag vill ha sommar nu!

OMG, jag fattar fortfarande inte riktigt min engelsk läxa, men jaja får väl försöka.

Fick min glitter tidning idag, och jag fick en Justin Bieber posters med så nu har jag satt upp den ;)

Bye// Din mamma xD

Ovido - Quiz & Flashcards