Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 10 april 2012 20:51

Tisdag idag.

påsklovet är slut och så var man tillbaka till skolan, fuck this life :/.

Fan jag pallar inte skola.

Man fick läxa också tills på fredag -.-'

Man är trött.

Justin, jag gör vad som helst för dig ~ <3

Hejdå!// EmmaPemma xD   


Av Emma - 9 april 2012 21:10

Jaha då va de måndag igen.

Blä, pallar inte att man ska gå till skolan imon.

Påsklovet är över nu :(, men jag har haft världens bästa påsklov!

JustinBieber

Bara gå o dö bitch, vill fan inte ha något med dig o göra -.-'

Och sen så kommer du också, vafan är de med alla ???

ImGonnaLiveMyLifeNoMatterWhat!

Hejdå//Emmizz ~

Av Emma - 8 april 2012 15:01

Hej!

idag så fyller min farfar år, så då blire kalas för honom idag :P.

Justin <3

Fan vad jag är sur på dig.

Tove jag älskar dig ♥

Tralala slut :)

Av Emma - 7 april 2012 16:56

Det får bli ett inlägg innan gästerna kommer..

Lördag och påskafton.

Har precis duschat och gjort mig i ordning.

Jag ska ha gäster som ska fira påsk med oss :)

GLAD PÅSK ALLA ! ♥

Det var allt för mig ~ Emma  

Av Emma - 6 april 2012 22:27

Yay freeeeeeeedag :)

Har snackat med en riktigt snäll Belieber från Scotland via twitter.

Just nu sitter man vid datorn och lyssnar på musik samtidigt som man spelar The Sims 3.

Vafan vill du mig? fattar du trögt eller? man skulle nästan kunna tro de... seriöst.. -.-'

Justin, du är den bästa i hela världen.

Och vi svenska belieber lyckades, vi fick upp #BelieveTourSweden som trend på twitter, GO SWEDISH BELIEBERS!.

Tack för mig!   


 Snygging där ja!    

Av Emma - 5 april 2012 23:02

Hej, jag kommer inte skriva så mycket idag mer än att skriva om Justin Bieber :)

Justin ''Underbaraste'' Bieber:
Du är den bästa artisten jag vet. Din film ''Never Say Never'' är den bästa jag har sett. Du är den hetaste killen på jorden. Du lärde mig att aldrig ge upp mina drömmar och alltid följa dom. Din musik får mig att le. Du är söt, snygg, rolig, ja du är allt.  Du är den som får mig på gott humör igen.

Jag lämnar dig aldrig. Så allt jag säger är: JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Hejdå o tack för mig!   

Av Emma - 4 april 2012 22:34

ONSDAG!.

Mamma & pappa blev totalt glada igår för deras favoritlag i hockey gick upp i elitserien.

Min bror är och sover över hos en kompis.

Har bara suttit vid datorn och lyssnat på musik idag.

OMG JAG DOG NÄR SCOOTER BRAUN TWITTRADE DETTA:

 

HOPPAS JUSTIN KOMMER HIT OCH DET SÄLJS BILJETTER!!! ♥

Av Emma - 3 april 2012 21:09

Cho mannen :)

Hur mår alla idag?

Jag älskar Google Chrome !! så coolt :).

Christian Beadles <3

Börjat gilla typ 2 nya låtar idag- Doctor Stalker och All These Boys =).

HAHA OMG, Älskar Ryan Good för han är sjukt rolig ;D ♥

Hejdå!  

Ovido - Quiz & Flashcards