Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 29 september 2012 18:57

Tjena alla :).

Justin Bieber's Believe Tour 2012 startar idag!

fast första konserten börjar imorgon! :D

Har verkligen längtat.

Han har fyllt 19 år när han kommer till Sverige + Danmark :')

Tror han har fyllt 20 år när han slutar turnén :')

 Believe Tour är här! :') ♥


 DEN ÄR HÄR :'DD <3

Av Emma - 26 september 2012 18:45

R.I.P Avalanna :'(
OMG kan inte fatta det :(.
Hon var bara 6 år gammal.
Mitt hjärta är krossat.....
Mår så dåligt, kan inte fatta att en ängel är borta :(.
R.I.P Avalanna, vi saknar dig vår ängel ♥
Hon är borta föralltid, hoppas du får det bra i himlen! tänk på Justin! ♥

Hejdå vår vackra lilla ängel :/
Rest In Peace Mrs.Bieber ♥


 R.I.P Avalanna ♥  


 Vi saknar dig <3

Av Emma - 23 september 2012 13:00

söndag idag.

Jag ska ha kalas idag för släkten.

Jag är glad för ett prov jag gjorde i torsdags i fysik, jag trodde att jag skulle få F ( IG ). Men jag fick ett E ( G ) så jag blev godkänd!. Så härligt. Jag trodde att provet skulle gå jättedåligt men det gick bra :D..

Ja, imorgon börjar jag skolan senare än vad jag brukar, jag börjar 9.05, jag börjar annars 8.40 :D

Hejdå alla! Ha en bra dag.

Av Emma - 22 september 2012 16:35

Lördag idag!.

O vilken jobbig vecka!
Hade prov i torsdags och igår! fy vad jobbigt :(. HATAR PROV!.

Men imorgon så ska jag ha kalas för jag fyllde år förra söndagen :D.

JAA! på måndag börjar jag skolan 9:05 (jag börjar egentligen 8:40)

  OMG Justin har en vit iPhone 5! ( det är den han har på bilden ) ! skit snygg! ♥

Av Emma - 16 september 2012 20:16

Hej alla!

Idag fyller jag år :D

Har fått lite pengar.

Så Justin upptäckte inte mig och följde mig inte på twitter nu när jag fyller år :(.

Men ha det gött :)

Av Emma - 14 september 2012 17:42

Hejsvejs!

Idag är det fredag, så skönt.!

PÅ SÖNDAG SÅ FYLLER JAG ÅR :DDD

Justin Bieber är sjuk idag :(.

Hoppas du blir bättre snart, älskling <3

 Feel Better Soon Justin ♥

Av Emma - 13 september 2012 17:30

Hej alla!

Idag fyller Niall Horan från One Direction 19 år, grattis till honom ♥

Idag släpptes även Justin Biebers nya bok "Just Getting Started".

Åh kan inte vänta tills jag får läsa den ♥

 Grattis Niall <3


  Kan inte vänta tills jag får läsa den! <3

Av Emma - 6 september 2012 18:59

Hejsvejs allesammans! :)

Hoppas ni har en bra dag idag :).

Har haft Orientering i skolan idag, hahah jag och min bästis gick nästan vilse xD.

Ugh, gillar inte orienteringar...

Och torsdagar är en av dom drygaste dagarna i skolan.. skönt att det är fredag imorgon iallafall.

Jag är ensam hemma :D.

Justin Bieber, du är hela mitt liv <3.

På söndag är det 1 vecka kvar tills jag fyller år :DDD

 Damn, gosh du är helt perfekt! ♥

xoxo: EmmaLovesBiebz4-ever    

Ovido - Quiz & Flashcards