Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 28 maj 2012 20:55

Hejhej!
Måndag idag, BLÄÄ! :'(.

Har inte mått så särskilt bra idag. Anledningen kommer sen.

Pallar fan inte måndag...

Justins nya låt " Die In Your Arms " kommer ut imorgon. Och han ska vara i Oslo på onsdag :/.

Nu kommer anledningen:

Justin har kommit i slagsmål med en paparazzi :'(

Enligt källa ska paparazzi först ha talat om Justins läckta låt. Och sedan sagt något upprörande till Selena. Detta fick Justin att reagera. och det hela slutade med att poliserna kom och det blev ambulansfärd från platsen för paparazzin.

Under slagsmålet tappade Justin sin keps och sin ena sko. Förhoppningsvis görs ingen anmälning mot Justin.
------------------- Tycker så synd om Jelena :( ♥, Jävla paparazzi, låt dom va istället -.-

Det forsätter:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14892347.ab

Seriöst? fuck you! aftonbladet vet så jävla lite... Misshandel?? -.-'
Aftonbladet dö... De vet inte ett piss.
Dom överdriver lite för mycket om misshandel -.-'

Hoppas han mår bra. Har gråtit, mått dåligt och varit orolig på grund av detta ♥

Bye!

Av Emma - 25 maj 2012 22:36

Hej!
Jag är så ledsen att jag inte har bloggat!, men det var för att jag inte kände för att blogga.

Idag så kom jag hem från min klassresa. Jag åkte igår och kom hem idag.

Justin Bieber 4-ever in my heart, no matter what.


Elin, I    love You So Much Baby   

Hejdå!!!   

 




Av Emma - 18 maj 2012 21:18

Fredag idag och jag är ledig från skolan! det är så skönt.

Har slappat hela dagen idag.

Mamma och pappa är på 50 års fest hos en kompis.
Så jag och min bror är ensamma hemma.
Jag har sett Justin Bieber- Never Say Never 2-3 gånger idag.

Jag har lyssnat på musik idag också.

Jag: "Justin vill du gå ut med mig?"

Justin:

Jag: YAY!! ;*
aja det var allt för mig, Hejdå! 











Av Emma - 17 maj 2012 23:52

Hej!
Torsdag idag och jag är ledig :3.

Jag har myst idag, jag har sett 1 film.

JUSTIN BIEBER, jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.

Musik är en del av mitt liv.

Hejdå!

Av Emma - 12 maj 2012 23:29

Hej där :)

Lördag idag.

Justins nya låt Turn to you kom ut igår, fett bra är den!.

OMG, hatar Bieber hatare -.-'

Börjar bli trött.

 Älskar :')

Hejdå <3  

Hej

Av Emma - 9 maj 2012 22:36

Tjo Bre :)

Onsdag idag.

Ska ha nationella prov i engelska imorgon igen, jag orkar inte det.

Ja! Justins nya låt Turn To You släpps på fredag och den handlar om hans mamma :').

Helvete vad grym jag är :3 ♥, 25 stycken gillar min kommentar på ett klipp på YouTube :).

Bye :3

Av Emma - 5 maj 2012 21:12

Lördag idag...

Jag har inte mått så särskilt bra idag, jag har jätte ont i halsen, förskyld och trött.

Jag känner mig lite småsjuk. Men jag vill inte vara sjuk imorgon!

Imorgon ska jag till Ullared. Ska se om det finns några Justin Bieber saker.

Jag har nog aldrig varit kär i en musikvideo innan, men jag är kär i Justin Biebers nya musikvideo "Boyfriend" :), för den är så bäst.

Jag håller på att ladda min MP3 så att den är redo tills imorgon.

Vilade även en stund innan.

Jag kom på en sak innan: Michael Jackson var The King Of Pop, Men Justin Bieber är The Prince Of Pop ;)

Aja det var allt för mig.

Hejdå // Emma Kungen ;*   

Av Emma - 4 maj 2012 21:04

Jehepp då är det fredag idag, sköööööönt !!!

Har varit och bowlat idag med en tjejgrupp, sjukt kul va det! ;).

Igår kom även min nya Justin Bieber film som heter: Justin Bieber Rise Of A Superstar. Justins nya musikvideo "Boyfriend" kom ut igår, ÄNTLIGEN!!! den är så bäst och sexig ♥

Dansstilen, skönheten, klädstilen, ja allt är sexigt i denna videon! ♥

Kolla på videon här:

Bye// Mrs.Bieber   

Ovido - Quiz & Flashcards