Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under september 2021

Av Emma - 25 september 2021 15:00

JAG FICK BILJETTER TILL ED SHEERANS KONSERT PÅ ULLEVI I GÖTEBORG DEN 10 AUGUSTI 2022!! Efter att ha köat i nästan 2 timmar innan biljettsläpp och sen väntat i 30 minuter till innan jag kom in så fick jag äntligen 2 st biljetter. Det var den jobbigaste och den mest stressigaste biljettsläppet någonsin och jag har köpt biljetter till konserter innan, det var så mycket panik och stress. Men detta är min första Ed Sheeran konsert någonsin, det ska bli så kul!

 

Vi ses i Göteborg 2022 Ed!!

 

 

Av Emma - 13 september 2021 21:00

Äntligen har jag kommit hem från Cypern, jag är lite trött och det känns faktiskt rätt skönt att vara hemma igen, jag har haft det jättebra och det är det som räknas!

Av Emma - 12 september 2021 23:02

Idag var det min sista dag här på Cypern, imorgon åker jag hem. Idag har vi solat och badat ännu mer, sen har vi fotat en del också. Vi såg en bra liveshow nu på kvällen, det var en rockshow. Jag har även varit på stranden som låg nära vårt hotell, första besöket där.

Av Emma - 11 september 2021 23:45

Mer sol och bad, jag har även varit ute och fotat lite. Sen har jag även varit ute och gått en liten runda. Vi såg även en väldigt bra liveshow på hotellets scen! Detta är min näst sista dag här, imorgon är det sista dagen innan jag åker hem på måndag.

Av Emma - 10 september 2021 22:59

Fredag idag och fjärde dagen på Cypern! Det har varit mer sol och bad idag, vi har även spelat lite minigolf. Det har varit lite blåst idag men det var inte kallt alls utan det var fortfarande väldigt varmt. Nu är det bara helgen kvar tills vi åker hem på måndag.

Av Emma - 9 september 2021 22:18

Mer sol och bad idag, vi har även varit ute och gått en runda ute i Ayia Napa, jag fick lite handlat. Jag har också blivit biten av något djur, det kliar otroligt mycket, men jag överlever.

Av Emma - 8 september 2021 23:44

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och idag har vi solat och badat men vi har även gått en liten runda utanför hotellområdet. Vi hade runt 35° grader här, det var otroligt varmt.

Av Emma - 7 september 2021 17:41

Mer än halva dag har gått och jag inleder första dagen med en rejäl solbränna på axlarna, det svider ganska mycket. Jag har även badat idag och och njutit av dagen bara.

Ovido - Quiz & Flashcards