Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under november 2018

Av Emma - 9 november 2018 13:30

Hejsan alla fina! Hoppas ni mår bra, jag mår iallafall sådär.

Jag var på konsert igår (8/11-2018) och det är därför jag mår lite sådär idag. Men det är helt klart värt det! Jag såg bandet 5 Seconds Of Summer i Köpenhamn och de var så sjukt grymma! Detta är min fjärde gång (fjärde året i rad) som jag ser dem. Detta var helt klart deras bästa show/turné. Jag har aldrig sjungit så högt och så mycket som jag gjorde igår, jag tror inte jag har skakat så mycket heller. Jag köade i 3.5 timme och det var en del folk före mig och det var en del som hade soundcheck så jag trodde ju att det var en massa folk därinne när jag kom in i arenan men nä, jag blev helt chockad när jag insåg att jag stod på andra raden på min favorit medlemssida, jag kunde inte fatta att jag stod så nära trots att jag bara hade köat så kort tid. Jag mådde så bra och det fanns ingenting att klaga på för allt gick som planerat. Denna dag har jag längtat så länge efter och äntligen så fick jag se dem igen, den känslan är obeskrivlig. Jag hade en grym dag/kväll. Detta är helt klart den bästa dagen i mitt liv. Inget kommer någonsin slå detta! Vill bara tillbaka, tills vi ses nästa gång 5SOS. Jag älskar er så mycket, jag längtar redan som fan efter er

 

Skrolla ner för att se bilder & videos från den fantastiska kvällen, klicka på dem för att förstora dem


               
 
 
 
 

   

  

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards