Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 22 december 2013 20:00

Mitt jullov är nu avklarat. Att se believe filmen stod högst upp på min önskelista. Jag har sett believe 2 gånger nu på 1 vecka. Jag skakar, gråter, skriker & dör fortfarande. Jag sjöng med & grät till alla låtarna i filmen. Man får veta så mycket. Helt klart värd att se även om man inte är en Belieber.

Av Emma - 22 december 2013 19:15

Såg believe idag igen. Och jag grät som ett svin denna gången också. Får rysningar & flashbacks från konserten. Han betyder allt för mig. OMG JAG ÄLSKAR HONOM SÅ JÄVLA MYCKET. alfdsnjkfsbjfgd

Av Emma - 19 december 2013 22:30

OMG BELIEVE var den bästa filmen någonsin! Han är det bästa som hänt mig. Jag dör! Jag grät, skrek och skrattade genom hela filmen. Helt jävla bra var den. Jag grät mest, eftersom det är så mycket allvarliga och seriösa saker. Jag skakar och gråter just nu. Jag älskar honom så jävla mycket. Även om du inte är ett fan av Justin, och se believe. Jag fick uppleva allt jag har sett live. Jag saknar honom ännu mer nu. JAG DÖR. Jag är så stolt över honom. OMG alslslsdkkd

Av Emma - 19 december 2013 07:15

OMG, OMG jag ska se Believe idag!

Är supertaggad!! ♥
Ovido - Quiz & Flashcards