Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under april 2018

Av Emma - 23 april 2018 18:30

Jag såg fucking Niall Horan igår??? Kan inte smälta detta, det var så magiskt.

Trots att jag kom till arenan typ 20 minuter innan de öppnade dörrarna (det var endast ståplats i arenan) så stod jag ändå längst fram fast på balkongen, jag såg bra ändå. Jag var så nära honom och min dröm har varit att en dag få stå längst fram eller väldigt nära en one direction medlem och nu stod jag längst fram på balkongen!! Det bästa under konserten var ändå att han vinkade till mig, jaa han vinkade till mig?! Han såg mig! och dessutom så log han åt mig inte en utan 2 (!) gånger!! jag kan inte fatta att det har hänt, det var den bästa stunden i mitt liv.

 

Jag älskar dig Niall, tack för en underbar kväll!   

 

Bilder från kvällen:


      < --- När han vinkade!!



  
 

Av Emma - 15 april 2018 23:15

Oops glömde uppdatera de 2 sista månaderna haha! Men nu har jag skapat ett inlägg iaf.

Jag ska se Niall Horan på söndag?! det är helt sjukt.

Ovido - Quiz & Flashcards