Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma - 16 juni 2013 20:30

Hej, som jag sa i förra inlägget- Jag träffade Oscar Zia.

Nu ska jag berätta om händelsen:

Jag stod längst fram. Han stod framför mig och höll min hand. Han tittade även ner på mig, han följde mig med blicken. På något sätt så kändes det som om vi fick ögonkontakt. Jag var uppe på scenen med honom, jag var runt om honom. Han tittade in i kameran sen på mig. Han gav mig "high five" 2 gånger. Jag gav honom en kram, han luktade så gott. Han pratade lite med mig. Jag fick en autograf + en bild. Han var helt underbar. & han var så snygg. Asså jag dör!

 

      

 

 

Oscar sjunger singlen #FAIL ♥ 

Av Emma - 16 juni 2013 20:15

Nu kommer händelsen när jag träffade Isak Danielson

Han frågade vad jag hette, jag sa det, han skrev autografen.

Jag tog en bild med honom. HAN LUKTADE SÅ JÄVLA GOTT!!!

Jag kramade honom, han skrattade lite smått, för jag tror att han tyckte det var gulligt.

Sen när det var klart gick jag så att nästa kunde få autograf.
Jag stod bredvid Isaks pappa?!? hade ingen aning om det? :o

Men när det var slut & när han reste sig så gick jag fram till honom & kramade honom 1 gång till!

Han var så gullig, helt underbar! ♥


   

Av Emma - 16 juni 2013 20:00

Hej!
Idag så träffade jag Oscar Zia och Isak Danielson!
De var hur snälla som helst! Helt underbara!, fick autograf, kramar, och en bild! <3

Av Emma - 14 juni 2013 23:24

Fredag idag.
Jag har haft sommarlov i 3 dagar nu. Slutade i onsdags. Så skönt att äntligen ha sommarlov! Älskar sommar. ?

Av Emma - 8 juni 2013 16:09

Hej allesammans!
Idag är det lördag. Och jag tar det lugnt. Jag har sett på never say never hela dagen. Kan inte få nog av den <3

Ovido - Quiz & Flashcards