Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 29 februari 2012 16:05

Älskling, jag kan inte fatta att du blir 18 år imorgon! Grattis i förskott babe   


  

Av Emma - 29 februari 2012 07:32

Godmorgon alla!

Ett morgoninlägg får de bli.

ska snart gå till skolan!

Lyssnar på musik just nu.

Längtar sjukt mycket till imorgon!

Justin Bieber, jag älskar dig!  

Skit trött är jag.


Bye, Bye!   

Av Emma - 28 februari 2012 18:47

Snälla kan ni hjälpa mig att sprida denna till Justin Bieber? det skulle jag uppskatta! ♥


 

Av Emma - 28 februari 2012 18:34

Bjuder på en bild på den finaste ♥


 

Av Emma - 28 februari 2012 15:03

Hej!

Har just kommit hem från skolan (:

Sitter och gör matte, vilket jag ABSOLUT inte pallar.. -.-'

Om nästan 2 timmar ska jag iväg och dansa   

YES, jag är sjukt glad idag! Låten "Live My Life" med Justin Bieber & Far East Movement har äntligen kommit ut på ITUNES och Spotify! Så nu sitter jag och nördar ihjäl mig den!

OMG, Bara 2 dagar kvar tills Justin Bieber blir 18 år!!    


Hejdå!   

Av Emma - 28 februari 2012 07:22

Det får bli ett inlägg innan skolan.

Har precis käkat frukost.

Jag är så trött..

Bara 2 dagar kvar nu   

Vill ha mer sportlov   

Bloggar mer sen.

Bye Bye!   

Av Emma - 27 februari 2012 20:27

Ja, det får väl bli ett inlägg till idag!

Måndagar suger! :/

Vill att de ska bli torsdag, fredag eller helg! :(

OMG, nästan 1 månad kvar tills de blir den 30 mars... Kan inte vänta !

Nä, gud va trött man är...

Kanske ska läsa Justin Bieber: Min Historia och lyssna på Justin Bieber musik innan jag somnar..

Är ensam hemma, mamma, pappa och storebrossan är på hockey   

Nä nu ska man se lite på Never Say Never de sista timmarna jag är uppe idag..

Bjuder på en liten Justin Bieber icon --->    

Av Emma - 27 februari 2012 19:30

Hej

Jepp, nu är sportlovet över... tråkigt, tråkigt   

Just nu sitter man vid datorn och nördar Justin Bieber låtar.

Längtar som fan till torsdag.

Bara 3 dagar kvar tills min älskling Justin Bieber blir 18 år, han blir vuxen nu  , är så sjukt stolt över honom!

Jag sitter och nördar ihjäl mig låten Live My Life med Justin Bieber och Far East Movement, så sjukt bra låt!   

 Luv yah //EmmaTheBelieber   


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards