Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 24 juni 2012 20:49

Hej alla!
Hur mår ni? jag mår bra iallafall.
I fredags så var det midsommar och jag firade det med familjen och släkten x).
Och i måndags så fick jag min skiva BELIEVE av Justin Bieber den skulle egentligen har kommit på fredagen före för jag hade bokat den och den släpptes då! ♥. Blev fett glad!.

Justin Bieber 4 ever!.

Föresten så vet Justin att vi Beliebers i Sverige finns!! för kolla här:

    Detta har han skrivit :')


Glad & Lycklig tjej. se :'D <3
äntligen så är den min!
#BELIEVE! :') <33

Hejdå!

Av Emma - 13 juni 2012 21:22

Hej!
Idag så har man haft skolavslutning! och det betyder SOMMARLOV!! :D

Äntligen! :DD
Justin, jag älskar dig.

Föresten Justin släppte en ny låt i måndags och den heter As Long As You Love Me, och den är så j*vla bra!!

Älskar Punk'd :))

2 dagar kvar!

Min video på låten:


Låten !    

Av Emma - 7 juni 2012 22:22

Hejhej! :D.

Torsdag idag...

Har haft samtal i skolan idag, det gick så där /:

Sen visade man upp pjäsen med klassen som vi har gjort för våra föräldrar & syskon.

Det gick bra, fast jag gjorde ett fail xD.

8 dagar kvar, längtar as mycket! <3

Bye!

Av Emma - 5 juni 2012 23:35

Tjena!

Tisdag idag.

Ja!, jag är ledig imorgon, gud vad skönt. Men jag ska ha uppvisning på min dans imorgon också :).


Jag har bokat Believe Deluxe skivan idag :D, *happygirl*

Justin släppte en ny låt idag som heter: " All Around The World" och den är fett grym! Min video på låten:

  Nya singlen!

 10 dagar kvar till BELIEVE! kan inte vänta, den släpps den 15 juni här i Sverige alltså på fredag nästa vecka. Längtar så!!

Bye!  

Av Emma - 2 juni 2012 00:04

Tjenare!

Hoppas alla mår bra.

Jag mår iallafall bra ;)

OMG Justin Bieber var i Norge- Oslo i tisdags & onsdags. Åhh ville gå :(.

Han släppte även låten "Die In Your Arms" i tisdags ;).

Idag så twittade Justin:


 

Som det ser ut just nu så kommer han släppa ännu en låt ;).


 Bild från konserten i Oslo <3

Ovido - Quiz & Flashcards