Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under maj 2021

Av Emma - 31 maj 2021 17:05

Då var resan till Liseberg i sommar bokad!! (ja, jag kommer vara fullt vaccinerad då eftersom jag ska ta min andra & sista dos om ca 3 veckor så var inte oroliga!) Är så taggad på att äntligen få åka dit igen! :D

// Emma :)

Av Emma - 23 maj 2021 20:45

Jag saknar konserter så otroligt mycket, jag saknar att leva mitt bästa liv på konserter. Förra året var det första året sen 2012 jag inte har gått på en ENDA konsert, varje år sen 2012 har jag gått på minst en konsert, jag hoppas att allt återgår till det normala nästa år..

 

Av Emma - 19 maj 2021 19:15

Omg? Hej?

Det känns som om det var hundra år sen jag bloggade?? Asså ursäkta??

Fasen vad dålig jag är på att uppdatera bloggen, men gud.

Ovido - Quiz & Flashcards