Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 19 november 2012 20:38

Hejsan!


Jag måste berätta om en händelse som jag ALDRIG trodde skulle hända. I lördags (17 november) så retweetade Justin min tweet på twitter. Jag har drömt om detta så länge, det är helt sjukt att MIN största idol vet att jag finns, jag vet inte ens hur det hände, jag taggade inte ens honom, det brukar vara lättare för folk att retweeta ifall du taggar personerna, men i detta fallet så var det inte så. Antingen så följer han någon som retweetade mig eller så gick han in på hashtaggen och fann mig där oavsett så är jag så sjukt tacksam att det har hänt, när jag såg min tweet på hans twitter så blev jag först chockad och sen började jag gråta, jag kunde inte förstå det och kommer nog aldrig göra det. JAG FUCKING ÄLSKAR DIG JUSTIN <3

 

 Retweeten ;')


Av Emma - 12 november 2012 21:04

Hejhej!

Det var EMA galan igår och Justin vann 3 av 4 nomineringar.

Han vann: Best Male, Best Pop och Best World Stage. Han var nominerad till:
Biggest fans men den vann One Direction.

Och Justin har fått 30 miljoner beliebers på twitter ! :')
GRATTIS TILL DIG JUSTIN <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards