Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 30 augusti 2012 20:09

torsdag idag.

Hur mår alla idag? :D

Själv så mår jag sådär, är förkyld och har lite ont i halsen...

Jaha då är skolan igång på riktigt nu då! :/.

Justin Bieber älskar dig mer än någonsin <33

TACK TACK till alla som prenumera på mig på min YouTube kanal och ser på mina videos :'D, har nått över 1000 visningar, har snart 2000 visningar på en! tack! :') <3

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/user/EmmaTheBelieber, CHECKA?! ;)


 Justin Bieber den finaste i denna värld <3

Av Emma - 16 augusti 2012 20:07

Hej!
Jaha idag är det den sista dagen på mitt sommarlov :/.

Men det har varit en bra dag :D.

OMB!! *___*
Är världens lyckligaste!!♥
Jag tror att jag har slutat andas!
Känns som om jag drömmer....

Jag är död!
Har aldrig någonsin varit lyckligare!
Kan inte fatta att JAG ska se Justin Bieber live, & jag kommer aldrig fatta det heller...
Det är helt otroligt!!
Tack världens bästa familj!
Finns inte ett enda ord hur tacksam jag är! Älskar er!! Mina ord räcker inte till!
TAGGA 20 APRIL 2013! KAN INTE VÄNTA!! ♥ ♥
   
 
Hejdå! <3
Av Emma - 15 augusti 2012 20:38

Hej, kommer inte uppdatera så mycket nu för jag ska börja skolan på fredag så det kommer bli:

- mer allvar
- mer läxor
- plugga mer

+ betyg ;/.

Men iallafall:
JAAAAAAAAAA


OMG!!!!!!!!!!!!

Mina biljetter är skickade nu!!! hoppas dom kommer imorgon då <3333333333, Den 20 april 2013, believe tour Danmark ♥


Hejdå ♥

Av Emma - 14 augusti 2012 01:06

HEJ!
Är så sjukt ledsen över att jag inte har bloggat på 2 veckor sorry alla...

Men aja.

Justin Bieber i alla lägen <3.

Snart börjar skolan också :'/. Gud vad man kommer lida med betygen sen....

Justin som ung <3

Av Emma - 1 augusti 2012 18:15

hej alla!

Har varit i danmark idag :)

OMB, Justins nya musikvideo kom ut idag! <3

Musikvideon!

Hejdå nu tar jag självmord..
Han har dödat mig 57456758375353085 gånger och han har dödat mig igen *____*, är helt död inombords! klarar inte av det! älskar den, bra gjort Justin ♥, grät & skrek när jag såg den. SEXIGASTE VIDEON EVER!!!!!! :) ♥

Ovido - Quiz & Flashcards