Emma Fangirl ♡

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 15 mars 2012 18:18

Torsdag idag!

Skönt att inte ha någon läxa till imon ;)

Då kan man sitta vid datorn, och lyssna på Justin Bieber och ja sånt som handlar om Justin hela kvällen.

Imon är det 2 veckor kvar tills jag ska se Eric Saade, gud nu känner man längtan.

11 dagar kvar!!! OMG! ;o

HAHA jag är cool som har kommit på ett nytt ord, ordet OMB betyder Oh my Bieber och mitt ord OMFHB betyder Oh My Freaking Hot Bieber, det kan också va Oh My Fucking Hot Bieber! ♥ 


Hejdå!   

Av Emma - 14 mars 2012 19:49

Jaha då sitter man och pluggar tyska glosor, 28 glosor, fett drygt, men vafan dom fastnar ju inte!? -.-'

12 dagar kvar nu ;D

Jag funderar på att byta bloggnamn, men jag vet inte?!

Jao, I ♥ Derek   

Har gjort matte diagons idag, jag vet inte vad jag fick, vill inte veta de heller ;)


Kramiz ;* // Kungen (y'

Av Emma - 13 mars 2012 19:56

Tisdag idag ;)

Mitt sims 3 kom idag

13 dagar kvar !!!

Elin Nordberg    

Bye !! // Emma <3

:)

Av Emma - 12 mars 2012 19:09

Måndag idag!

Har just gjort 5 sidor matte.. drygt.

Har geografi läxa till onsdag också ;/

Idag har det varit outursdagen för mig (typ), jag fick näsblod när vi skulle äta i skolan, så det kom blod i maten, inte kul alls.

Jao, nu lyssnar man på musik ♥, och kollar på fina klipp på Justin på YouTube ;)

Bara 14 dagar kvar!

Man väntar på sitt The Sims 3 rampljuset ska komma! :)

Jag fattar inte, vad har Justin Bieber gjort för att bli hatad? ;s


BYE!! <3

Av Emma - 11 mars 2012 16:29

Jaha, då är de söndag idag.

Melodifestivalen va bra igår, Loreens låt var faktiskt bra men Danny skulle ändå vinna.

Ulriks låt var inte så dålig & det var inte dåligt för en 18 åring att komma 3:a i stora melodifestivalen.

Han vann ju lilla mello 2009 med låten "En Vanlig Dag".

Nu har man städat lite på sitt rum   

15 dagar kvar! det närmar sig, lääääängtar!!   

Är ensam hemma för mamma, pappa och storebrossan är i Malmö för att se på hockey- Malmö- Rögle.

Tack & Hej Leverpastej :D // EmmaDenCoola     

Av Emma - 10 mars 2012 18:26

WOHO!

Idag fyller Justin Biebers video "That Should Be Me" 1 år! ♥

Grattis!!   


Videon:

Av Emma - 10 mars 2012 18:17

Tjoho, det är lördag iag (y'

Då blir det melodifestivalend ikväll, final idag   

Söndag imorgon   

16 dagar kvar.

Hade en underbar dag igår!  

Om ca 3 veckor så ska jag se Eric Saade, kan inte vänta

 

Adjö // Den du älskar ;* 

Underbar video, gråter varje gång    

Av Emma - 9 mars 2012 15:41

Idag är det 2 år sen jag blev en belieber!  nu ska jag berätta min historia!:


Jag satt i skolan, skulle ha lektion, vi satt vid datorn. Jag såg att en i min förre detta klass sökte på någon kille på YouTube. Jag såg vad den hette och sökte på den, den hette Baby. Jag tyckte den var sådär. Sen när jag hade hört den fler gånger så började jag tycka om den, sen hörde jag även One Time, jag började gilla den också. Sen började jag lyssna på de fler och fler gånger, när jag sedan fick Spotfiy sommaren 2010, så la jag in Baby och One Time låtarna på min spellista. Sen började jag höra fler låtar och la till de i spellistan. Året 2011 så började jag älska dig riktigt mycket. Det var då jag var så besatt. Ville inte sluta lyssna på dig. När jag såg din film Never Say Never så blev jag riktigt kär. Jag lyssna på din musik varje daf under en veckas resa med familjen. Jag älskade dig så mycket. Jag började höra fler och fler låtar tillslut så hade jag hört alla dina låtar och la in de på spellistan. Och nu 2012 så vill jag inte sluta lyssna på dig eller lämna dig. JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS UNDERBARASTE OCH FINASTE JUSTIN BIEBER   

9 mars 2010- ett datum man aldrig glömmer, det var då jag hittade dig      

Ovido - Quiz & Flashcards