Emma Fangirl ♡

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Justin Bieber konsert, Danmark, Köpenhamn 20/4-2013

Av Emma - 21 april 2013 14:30

Okej kan vi diskutera att jag såg Justin igår i Köpenhamn?! Det var den bästa dagen i mitt liv, jag fick uppleva så mycket igår, jag stod och väntade på Justin utanför arenan. Jag såg faktiskt bilarna och turnébussen!! det var så sjukt, men ingen Justin syntes till (det var synd men förstårligt) Att jag andades i samma arena som min största idol var något jag aldrig trodde skulle hända, detta var en dag jag hade väntat på i så många år, min dröm sen 2010. Han var helt fantastisk och jag älskade allt som hade med denna dag att göra inklusive konserten, jag kan inte ens beskriva hur magiskt detta var. Jag skrek, grät och sjöng med till alla låtar. Man insåg verkligen att han inte var bara någon person som man sett på bild utan han var verklig och han stod där flera meter ifrån mig, att jag skulle få se honom trodde jag aldrig skulle ske men att jag idag kan säga att jag har upplevt Justins konsert känns bara wow! Att jag fick se killen som betyder allt för mig, var det sjukaste någonsin. Tack för allt Justin, du är verkligen helt magisk!! Y


Bilder:


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 17 november 2022 22:50


10 år sen Justin retweetade mig! Detta är fortfarande något av det bästa som någonsin har hänt mig, jag kan inte ens beskriva med ord hur tacksam jag är. Efter att ha försökt i flera år så fick jag min första Justin notis den 17 november 2012, jag ka...

Av Emma - 10 augusti 2022 14:00


Idag så ska jag se Ed Sheeran i Göteborg!! Jag har aldrig sett honom innan så det ska bli kul att få uppleva hans konsert. Imorgon blir det ett besök på Liseberg, jag har saknat det så mycket. ...

Av Emma - 9 juli 2022 16:06

Okej nu har det tagit nästan en vecka för mig att samla mig. Som ni säkert vet så skulle jag se Harry Styles förra söndagen (den 3 juli) jag hade längtat efter denna konserten i över 3 år. Jag hade bättre platser än sist och jag såg framemot detta. J...

Av Emma - 3 juli 2022 14:30


Jag ska se Harry Styles idag i Köpenhamn!! Den här konserten har jag väntat på sen 2019 och idag så händer det äntligen. Jag längtar så mycket till ikväll, det ska bli så kul! Love On Tour- Copenhagen, 3/7-2022 HERE WE GO!! 🥰❤️ ...

Ovido - Quiz & Flashcards