Emma Fangirl ♡

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

RÄDDAD!!!!!!- 20 april 2013 ♥

Av Emma - 6 juli 2012 19:44

Hej!
Idag så släpptes Justin Bieber konsert biljetter till Danmark & Stockholm

Gud vad ledsen jag blev :(, Först fick jag ingen biljett, jag var helt förkrossad!

Sen hände det ett mirakel:

vi hittade en sida där man kunde köpa biljetter!, så nu har jag köpt/bokat 2 st :')
LYCKLIG TJEJ HÄR! <3, ska se Justin Bieber live i Köpenhamn den 20 april 2013!

Aaaaaaaahhhhh OMB!!!
Tack, tack, tack x 3000 mamma & pappa!!
Ni är världens bästa familj!
Ni har gjort mig till den lyckligaste tjejen i världen!!
Ni fattar inte hur mycket detta betyder för mig!
Jag älskar er så otroligt mycket!
Tack igen bästa familjen! ♥
20 april 2013, jag längtar redan ♥

Min video:

 Lycklig <33

 Kan inte fatta att jag ska se honom live :') <3

 
 
♥ ida

♥ ida

6 juli 2012 22:16

Hej fin blogg!
SKA OCKSÅ SE HONOM I KÖPENHAMN :] Fick biljetter igår och är världens lyckligaste. Vad roligt att du också har! Vart ska du sitta? :)

http://youknowiidaa.blogg.se

Emma

15 juli 2012 20:36

Hej tack! :').
Vet inte för det stod inte var jag sitter men det stod bra platser så man får hoppas det :) ♥

 
Ingen bild

Marii

13 juli 2012 20:08

Hej! jag är också en belieber och jag älskar verkligen din blogg! undrar bara vart du har köpt dina biljetter ifrån? jag hann inte köpa biljetter til hans konsert för det blev slutsålt. Skulle vart sjukt snällt om du kunde säga vart du köpte dom från!! :)

Emma

15 juli 2012 20:35

Tack så himla mycket för att du gillar min blogg :) ♥
jag köpte dom på biljett24.se eller något sånt hette den ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 17 november 2022 22:50


10 år sen Justin retweetade mig! Detta är fortfarande något av det bästa som någonsin har hänt mig, jag kan inte ens beskriva med ord hur tacksam jag är. Efter att ha försökt i flera år så fick jag min första Justin notis den 17 november 2012, jag ka...

Av Emma - 10 augusti 2022 14:00


Idag så ska jag se Ed Sheeran i Göteborg!! Jag har aldrig sett honom innan så det ska bli kul att få uppleva hans konsert. Imorgon blir det ett besök på Liseberg, jag har saknat det så mycket. ...

Av Emma - 9 juli 2022 16:06

Okej nu har det tagit nästan en vecka för mig att samla mig. Som ni säkert vet så skulle jag se Harry Styles förra söndagen (den 3 juli) jag hade längtat efter denna konserten i över 3 år. Jag hade bättre platser än sist och jag såg framemot detta. J...

Av Emma - 3 juli 2022 14:30


Jag ska se Harry Styles idag i Köpenhamn!! Den här konserten har jag väntat på sen 2019 och idag så händer det äntligen. Jag längtar så mycket till ikväll, det ska bli så kul! Love On Tour- Copenhagen, 3/7-2022 HERE WE GO!! 🥰❤️ ...

Ovido - Quiz & Flashcards