Emma Fangirl ♡

Inlägg publicerade under kategorin Justin Bieber ♥

Av Emma - 30 april 2012 14:21

Måndag idag!

Och jag är ledig idag också! :)

Jag vill vara med i tv programet "Kvällen Är Din"! för kolla på dessa klippen, det är bara därför jag vill vara med, för tjejer har träffat 3 av min idoler, men denna har jag mest fastnat för:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=mollan_far_traffa_justin_bieber&videoid=1628933 för Justin Bieber är min allra största idol!

och sen denna:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=sara_fick_traffa_idolerna_one_direction&videoid=2181617 och One Direction hanmar på 2:a plats på idol listan

och tillsist denna:

http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=cassandra_moter_idolerna_jedward&videoid=2184060 

Ciao// Emma   

Av Emma - 28 april 2012 20:42

Hej :)
Har varit på marknad idag! sjukt kul, gick med 2 st underbara kompisar ;*

På marknaden så köpte jag bara 4 saker & det var bara Justin Bieber saker :), bild kommer!
Sprang/gick 7 km igår :/
Tryckte också en tröja igår, en Justin Bieber tröja såklart, bild kommer.

Bild på tröjan jag tryckte :)


Bild på sakerna jag köpte på marknaden! sjukt nöjd! ;*


Bye// Emma ;*

Av Emma - 25 april 2012 21:51

Hej där :)
Onsdag idag.

Har gjort läxor nu :/.

Lyssnar på musik just nu, & jag ska snart se film :D

OMG, jag dör *__*. Jag har skrikit, dampat, hoppat och gråtit hela eftermiddagen! Justin älskling, jag kommer! ♥

 

Av Emma - 21 april 2012 23:37

TJENA!

Lördag, Lördag :)

har inte gjort så mycket idag.

JUSTIN SNÄLLA FÖLJ MIG NÅGON GÅNG PÅ TWITTER!!!

Nä men, vad gör alla?

Trala :D

Av Emma - 11 april 2012 20:58

Hejhej!

Onsdag idag :/.

Imorgon så ska jag till lasarettet, men gött att man slutar kvart över 1 iaf :D.

Skulle egentligen sett på cirkus idag men de blev inte de.

Jag vill ha sommar nu!

OMG, jag fattar fortfarande inte riktigt min engelsk läxa, men jaja får väl försöka.

Fick min glitter tidning idag, och jag fick en Justin Bieber posters med så nu har jag satt upp den ;)

Bye// Din mamma xD

Av Emma - 9 april 2012 21:10

Jaha då va de måndag igen.

Blä, pallar inte att man ska gå till skolan imon.

Påsklovet är över nu :(, men jag har haft världens bästa påsklov!

JustinBieber

Bara gå o dö bitch, vill fan inte ha något med dig o göra -.-'

Och sen så kommer du också, vafan är de med alla ???

ImGonnaLiveMyLifeNoMatterWhat!

Hejdå//Emmizz ~

Av Emma - 6 april 2012 22:27

Yay freeeeeeeedag :)

Har snackat med en riktigt snäll Belieber från Scotland via twitter.

Just nu sitter man vid datorn och lyssnar på musik samtidigt som man spelar The Sims 3.

Vafan vill du mig? fattar du trögt eller? man skulle nästan kunna tro de... seriöst.. -.-'

Justin, du är den bästa i hela världen.

Och vi svenska belieber lyckades, vi fick upp #BelieveTourSweden som trend på twitter, GO SWEDISH BELIEBERS!.

Tack för mig!   


 Snygging där ja!    

Av Emma - 5 april 2012 23:02

Hej, jag kommer inte skriva så mycket idag mer än att skriva om Justin Bieber :)

Justin ''Underbaraste'' Bieber:
Du är den bästa artisten jag vet. Din film ''Never Say Never'' är den bästa jag har sett. Du är den hetaste killen på jorden. Du lärde mig att aldrig ge upp mina drömmar och alltid följa dom. Din musik får mig att le. Du är söt, snygg, rolig, ja du är allt.  Du är den som får mig på gott humör igen.

Jag lämnar dig aldrig. Så allt jag säger är: JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Hejdå o tack för mig!   

Ovido - Quiz & Flashcards